..World of My Own..

"Sesuatu yang dikehendaki ALLAH pasti berlaku dan sesuatu yang tidak dikehendaki ALLAH pasti tidak akan berlaku."

September 15, 2013

Tertelan berus gigi

Salam,

Pernah tengok berus gigi? ..Mesti pernah kan.
Tapi, pernah tak membayangkan ada orang telan berus gigi?. Seriously, saya tak pernah membayangkan benda macam tu. Tapi benda ni betul-betul berlaku walaupun bukan depan mata saya.

Gambar pinjam kat GooGLe

Shanghai: Seorang wanita berusia 25 tahun dari Yangzhou di wilayah Jiangsu dikejarkan ke hospital minggu lalu selepas tertelan sebatang berus gigi. Kejadian berlaku ketika dia memberus gigi sambil bercakap menerusi telefon.
“Berus gigi itu terjatuh ke dalam rongga tekak dan jatuh ke dalam perut,” kata sumber perubatan. 
Doktor mengambil masa beberapa jam untuk mengeluarkan berus gigi berkenaan. 

Sumber : (^,^)

# Macam-macam benda pelik berlaku kat China.

12 comments:

  1. kalau ubat gigi pernah jugak la tertelan sikit..

    ReplyDelete
  2. China memang dunia yang sgt aneh. Huhuhuhu. Berus gigi dia kecik kot?? Ahah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ..maybe kot ..yg mcm kat hotel tu kan..

      Delete
  3. macammcam perkara pelik berlaku di china..

    ReplyDelete
  4. wuyo...tgh bayangkan betapa besarnya mulut dia.mesti jenis yg kuat mngumpat ni..haha ada kene mengena ker :p

    ReplyDelete
  5. Kadang2 benda remeh yg buat masalah kat kita

    ReplyDelete
  6. seriously? berus gigi tu panjang kot nak tertelan pon. erk. pelik jerk. agknye die ketawa berdekah2 kot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ..tu la kn..besar mne la mulut dia tu..

      Delete
  7. erk..subhanallah..mcm2..pgjaran juga 2..sape suruh xfokus

    ReplyDelete
  8. ish pelik2 sungguh
    macam mana la berus gigi yang besar tu boleh tertelan,adui

    ReplyDelete

♥ Thank you for dropping by..will be 'visiting' you soon ♥

☺ Salam Ukhuwah ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...