..World of My Own..

"Sesuatu yang dikehendaki ALLAH pasti berlaku dan sesuatu yang tidak dikehendaki ALLAH pasti tidak akan berlaku."

September 18, 2013

Skirt in Progress

Salam,

Hari ni balik dari sekolah je terus selongkar kain. Tiba-tiba je datang mood nak jahit skirt. Kain tu dah lama beli tapi tak berusik. 
Dah siap potong, tinggal nak hantar jahit tepi dulu.

Kain dah siap potong tapi masalah la pulak, nak kena hantar jahit tepi dulu. Ni yang rasa nak beli mesin jahit tepi pulak ni hehehe (macam la rajin sangat menjahit)..mesin yang ada pun kadang-kadang je berusik... 

# Nanti kita tengok hasilnya..tapi tak tau la bila :P.. tunggguuuuuuu....



31 comments:

  1. Replies
    1. ..sy ni amatur je kak..ni baru kali ke 2 nk bt skirt..

      Delete
  2. Form berapa nie.?? :)
    Teringat pulakk mse zaman sekolah..
    Jahit skirt untuk subjek KH.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ..hehe..akk ni g sek bkn utk belajar dh dik ..g sek utk mngaja dh ni..

      Delete
    2. Ya Allah Ya Tuhanku..
      So kakak la nie ehhh..ehehhee
      Ampun kak beribu2x ampunn.. ngeeeeeee
      Adehh, maluuu :P

      Delete
  3. tak sabar nak tgk hasil dia :)

    singgah sambil follow sini! :) #377

    ReplyDelete
  4. wah...cantik jugak tone kaler dia:)

    ReplyDelete
  5. bagusnya buat skirt sendiri.. tak sabar nak tengok hasilnya.. :D

    ReplyDelete
  6. semoga jahitan kamu cantik...good luck

    ReplyDelete
  7. he3..kalau dah beli msin jhit tepi harus buka bisnes jahitan =) pndai mnjahit..hsilnya pastilah ohsem kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ..x berbaloi nk bli mesin rsnye..mnjht ni kdg2 je..

      Delete
  8. xsabar nak tengok hasilnya wink :)

    ReplyDelete
  9. tak rugi beli... kalau ada fund nya beli ajer lerr hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ..hehe takut terperam mcm mesin yg ade ni je..

      Delete

♥ Thank you for dropping by..will be 'visiting' you soon ♥

☺ Salam Ukhuwah ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...