..World of My Own..

"Sesuatu yang dikehendaki ALLAH pasti berlaku dan sesuatu yang tidak dikehendaki ALLAH pasti tidak akan berlaku."

April 22, 2013

Pensel Jahat

Salam,

Situasi : Di dalam kelas 1 Miqdad.

Tengahari tadi masa saya sedang kusyuk memerhati Mazuan menyiapkan latihan, tiba-tiba terdengar satu suara,

"Cikgu, pensel saya ambik Najwan".

Haaa?..Adeh, sambil tepuk dahi, "Rosak..rosak"..budak ni nak kena tingkatkan usaha lagi untuk belajar bahasa Melayu :P ..Jahat sangat pensel tu, sampai Najwan pun dia nak bawa lari hahaha..

Google


Lama tak menconteng kat sini.  Big M dah datang melawat hehe. Sana sini sekarang sebok pasal PRU13.  Saya sekadar memerhati je la. Tapi tak sabar juga nak rasa pengalaman pertama sebagai petugas PRU (Kerani Mengundi) .

#pensel ni nak kena masuk pusat pemulihan akhlak ni...

13 comments:

  1. hi zira...lama x dengar citer zira...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai..tu la Farah...sgt2 mls mngupdate blog..hikhik

      Delete
  2. Replies
    1. Ok je KA..Big M tu penyakit malas sy..hahahaha

      Delete
  3. assalamualaikum zira....seronok n senang jer mama pun dulu pernah juga jadi salah seorang petugas PRU tu sebagai kerani mengundi..:)

    ReplyDelete
  4. agak2 apa ayat y betul eik?
    nak tau gak..

    zira, kak pun perasanlah awak lama tak nampak dlm blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ayat yg betul, "Cikgu, Najwan ambik pensel saya..." hehe

      Delete
  5. HAI ZIRA..LAMA X DENGAR KABAR..opss tertaip huruf bsar lak..ehehe..jahatnya pen tuuu

    ReplyDelete
  6. ish3..nk kena dah pensel nih..jahat ye dya..haha..

    ReplyDelete
  7. hahahah... kesian najwan diambil pensil yer

    selamat mengundi... jaga peti undi betul2 yer

    ReplyDelete
  8. hoho...kesian...pensil yg jadi mangsa ;p

    ReplyDelete
  9. Hihihihihi.....kelakau melihat telatah kanak2 kan

    ReplyDelete
  10. Petugas PRU? Wah.. selamat menjalankan tugas ya cikgu. :)

    ReplyDelete

♥ Thank you for dropping by..will be 'visiting' you soon ♥

☺ Salam Ukhuwah ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...