..World of My Own..

"Sesuatu yang dikehendaki ALLAH pasti berlaku dan sesuatu yang tidak dikehendaki ALLAH pasti tidak akan berlaku."

July 31, 2013

Blogshop jual epal online

Salam,

Alhamdulillah saya berjaya menyiapkan blogshop ni. Tapi saya cuma menambah baik (ye ke menambah baik?? ) template ni hehe.


Blogshop ni jual epal..hehehe.. Tak adala, tak jual apa-apa pun. Saje je letak gambar epal tu. Nantila saya fikir nak jual apa. Hehehe.

#N3 autopublish. Saya tak curi tulang tau masa kerja hehe.

8 comments:

  1. wah dah ready yer . sediakan payung sebbelum hujan tuh . Selamat menjalani ibadah puasa ...

    ReplyDelete
  2. wah.. dah ada blogshop sndiri dah.. smog berjaya ya kak..

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Raya Aidilfitri Buat Semua Rakan-Rakan Blogger ..
    Blogwalking Malam Raya...hehehehe.

    Dari Hanif Idrus Blog and Family.
    Thanks be my friend

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Aidilfitri Hanif Idrus..

      Selamat Beraya ..Maap zahir Batin..

      Delete

♥ Thank you for dropping by..will be 'visiting' you soon ♥

☺ Salam Ukhuwah ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...