..World of My Own..

"Sesuatu yang dikehendaki ALLAH pasti berlaku dan sesuatu yang tidak dikehendaki ALLAH pasti tidak akan berlaku."

August 15, 2013

Pixajoy nak bagi duit raya!!!

Salam,

Masih dalam mood raya kan..

Ada dapat duit raya tak?. Saya dapat duit raya lagi..tapi dari mok su sorang je :D . Umur macam saya dah tak layak nak dapat duit raya..hikhik..

Tapi Pixajoy bermurah hati nak bagi duit raya ni. Cuma tak cukup lagi RM 8.25 untuk layak dapat duit raya..


Jom, sesiapa nak dapat duit raya boleh join saya ..

Boleh klik banner ni :) 


2 comments:

  1. wowww cepatnya...i punya baru 28 hengget...huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la..tgk2 sikit lg nk blh cashout..hehe..

      Delete

♥ Thank you for dropping by..will be 'visiting' you soon ♥

☺ Salam Ukhuwah ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...