..World of My Own..

"Sesuatu yang dikehendaki ALLAH pasti berlaku dan sesuatu yang tidak dikehendaki ALLAH pasti tidak akan berlaku."

February 5, 2013

Rezeki dapat pen FREE

Salam,

Rezeki Allah kepada kita memang melalui macam - macam cara kan. Kadang - kadang dengan cara yang kita tak jangka.

Contoh yang berlaku pada saya ni. Sejak tahun 2010, saya memang suka simpan pen yang habis dakwat. Saya tak buang pen tu, saya kumpul dalam mug dan letak atas meja saya dalam bilik guru. Saya memang kumpul untuk suka - suka. Dah namanya cikgu, memang pen merah lagi banyak dari pen lain.


Tahun 2012, tiba - tiba ada supplier datang sekolah kami bagitau kami boleh tukar pen yang habis dakwat dengan pen baru. Rezeki kan. Memang tak terfikir akan dapat rezeki dengan cara ni. Tapi sayang, kalau boleh tukar dengan pen merah jugak kan best hehehe (tengok tu , dah dapat free pun tak reti bersyukur jugak :P). Alhamdulillah..

# rezeki Allah datang dengan macam-macam cara. Allah MAHA PEMURAH.

5 comments:

  1. Bestnya ......akak dah buang hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. saje sronok kumpul..ade gak gunanya heheh..untung sy..

      Delete
  2. alhamdulillah...rezeki kan
    kalau saya sebatang pen setahun pun belum tentu habis dakwat...kiki

    ReplyDelete

♥ Thank you for dropping by..will be 'visiting' you soon ♥

☺ Salam Ukhuwah ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...