..World of My Own..

"Sesuatu yang dikehendaki ALLAH pasti berlaku dan sesuatu yang tidak dikehendaki ALLAH pasti tidak akan berlaku."

February 25, 2013

Pokok mengeluarkan 'BURUNG'

Salam,

Pokok ni mengeluarkan burung yang comel.


Macam burung kan. Siapa tau nama pokok ni? Boleh bagitau saya. Dah lama nak tau, tapi tak juga tau :D ..


Pokok ni mak saya yang tanam. Tapi dia pun tak tau nama sebenar pokok ni. Kami cuma panggil POKOK BURUNG je.

7 comments:

  1. Saya pun tak tahu...
    Mungkin namanya pokok burung kot..hahahha

    ReplyDelete
  2. Cantik la. X pernah tengok pla

    ReplyDelete
  3. Tak pernah pula jumpa ....cantik warna daunnya

    ReplyDelete
  4. semua bunga jadi tukar 'burung' ke.. subhanallah. belum pernah tgk lg live pokok camtu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ..mmg bunga tu jd cam tu..mak sy tanam dlm pasu.. :)

      Delete
    2. ..mmg bunga tu jd cam tu..mak sy tanam dlm pasu.. :)

      Delete

♥ Thank you for dropping by..will be 'visiting' you soon ♥

☺ Salam Ukhuwah ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...