..World of My Own..

"Sesuatu yang dikehendaki ALLAH pasti berlaku dan sesuatu yang tidak dikehendaki ALLAH pasti tidak akan berlaku."

February 4, 2013

Baucer diskaun Bukit Gambang WaterPark

Salam,

Tengok..tengok ni..hehe saya dapat baucer diskaun untuk masuk ke Bukit Gambang WaterPark. Kawan yang bagi, tapi sampai ke hari ni belum lagi berjaya menjejakkan kaki ke sana. Insya Allah dalam perancangan, awal bulan 3 ni kami nak ke sana beramai - ramai.


Satu tiket ni sah untuk 6 orang. Kira jimat jugak la. Sebab setiap seorang hanya perlu bayar RM 18.00 (dewasa) atau RM 12.00 (kanak - kanak) berbanding harga asal RM 28.00 (dewasa) atau RM 18.00 (kanak - kanak) seorang.

Jom, datang Kuantan, kita pakat ramai - ramai g Bukit Gambang Waterpark. :p



12 comments:

  1. Akak dah 3 kali kesana hahaha... dah boring rasanya, tp izzah tak pernah boring. yg last arituh duduk situ sampai park tuh dah tutup hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ..sy thn dlu2 dh p kak..tp thn ni blm lg :P ..

      Delete
  2. assalamualaikum zira...wah bestnya kalau dpt diskaun mcm ni...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam mama.. Kalau mama dtg ktn, sy bg baucer ni..tp slagi stok msh ada la hehe..

      Delete
  3. Pinjam gambaq diskaun jab...heeeeeeee

    ReplyDelete
  4. Pinjam gambaq baucer dskaun jab....heeeeeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. xyah pinjam kak...amek je la..free sy kasi hehe..

      Delete
  5. Dapatkan Diskaun, Baucar dan Rebat Tunai di Rakan Kop 1KUBSB. Tawaran TERHAD!

    ReplyDelete
  6. Hai , saye nak tanye . Saye dapat baucer diskaun tu . Tapi macam mane care nak gune ? Mohon penjelasan akak ...

    ReplyDelete
  7. Hai , saye nak tanye . Saye ade dapat baucer diskaun macam tu . Tapi saye tak tau macam mane nak gune . Mohon penjelasan akak . Terima kasih

    ReplyDelete
  8. Hai , saye nak tanye . Saye dapat baucer diskaun tu . Tapi macam mane care nak gune ? Mohon penjelasan akak ...

    ReplyDelete

♥ Thank you for dropping by..will be 'visiting' you soon ♥

☺ Salam Ukhuwah ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...