..World of My Own..

"Sesuatu yang dikehendaki ALLAH pasti berlaku dan sesuatu yang tidak dikehendaki ALLAH pasti tidak akan berlaku."

January 2, 2013

Kembali Ke Sekolah

Salam,

Hari ni first day sesi persekolahan 2013

* alas meja & sarung kerusi baru ;D..semangat baru ni. Awal tahun meja memang suci . Nanti confirm tak nampak rupa meja dah.. ;p

Selamat kembali ke sekolah..

8 comments:

  1. amboi semangat gitu.. merah menyala hihi

    ReplyDelete
  2. merah....dari jauh dah nampak...

    ReplyDelete
  3. merah gitu...senang la nnti ank murid nk cam tempat cikgu

    ReplyDelete
  4. ..peminat merah ni..tu la, sng cket kalau meja kerusi lain dr yg lain..xde la bdk2 ni slh antar buku..ni x memanjang bdk2 ni asik parking buku kita ats meja cikgu lain je.. :D

    ReplyDelete
  5. Salam.. selamat tahun baru kak..
    Semangat baru .. jadi cara mngajar pun baru jugak r?

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam..nak ckp baru sgt tu x la..tp xla 100% sama cam las year.. :D

      Delete
  6. wah, merah. Kemasnya meja cikgu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kemas..sbb masa awal pg 1st day sek..sblm abih sesi sekolah ari tu, meja ni dh x kms mcm ni :D

      Delete

♥ Thank you for dropping by..will be 'visiting' you soon ♥

☺ Salam Ukhuwah ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...