..World of My Own..

"Sesuatu yang dikehendaki ALLAH pasti berlaku dan sesuatu yang tidak dikehendaki ALLAH pasti tidak akan berlaku."

July 24, 2011

Morning Spring Flower

Good Day :) ....

Hari ni aku nak tunjuk beg ke 2 yang berjaya aku siap kan selepas Queen of Nature ..yang ni pun Epal yang ajar ..Beg ni tak la complicated cam beg Queen of Nature..


Tapi macam biasa la, aku paling nyampah bab-bab jahit tangan ni..bunga-bungaan tu kena jahit tangan masa nak lekatkan kat badan beg...Aku pujuk mak aku tolong jahit..tapi kali ni dia tak layan..beg sebelum ni dia yang tolong aku jahit sembat hehehe (pecah rahsia)....


Tangkai beg ni macam senget je kan hehe

Bunga-bunga ni paling aku suka...betul-betul suka.. :)
Morning Spring Flower.

p/s: Misi aku lepas ni nak jahit Table Runner yang dah berkurun tak siap-siap...ha3...

10 comments:

  1. Akak dah lama tak kelas ni ...kalau ada projek tambahan baru join.bulan ni belajar jahit baju melayu tak tahu sempat ke tak

    ReplyDelete
  2. Suzie,
    akak, sy pn dh lame x g kls...yg ni projek tertangguh..bru je siap hehe...ade gak dpt jmputan utk kls bt jubah..tp mls plak rs nk pg :P...

    nane n kerry,
    TQ... :) ...dr jauh mmg cantek..hehe

    NoEn,
    btl3..suka sgt flower tu... :D

    ReplyDelete
  3. mak nani rajin ikut kelas epal dulu...pastu skrg dh sibuk sikit..sempat la dia buat beg, karpet, sarung kusyen..

    ReplyDelete
  4. nuwairani ismail,

    akak pn dah lama xg kat EPAL nani...selalunya, akak beli bahan pastu buat kat umah je ..

    ReplyDelete
  5. jalan-jalan cari blog.
    Nice blog! follow u, follow me back ok. TQ!

    ReplyDelete
  6. wah...leh tlg wat kan bakul nk isi toys Irdiena x????hikhikhik

    ReplyDelete
  7. Adie Achim,
    TQ ...

    Sekamar rindu,
    a,ah blh guna wat kumpul duit raya byk2..ha3..

    faiez,
    ha3..irdiena kalau nk bakul kena mntk sndiri ngan aunti...

    ReplyDelete

♥ Thank you for dropping by..will be 'visiting' you soon ♥

☺ Salam Ukhuwah ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...