..World of My Own..

"Sesuatu yang dikehendaki ALLAH pasti berlaku dan sesuatu yang tidak dikehendaki ALLAH pasti tidak akan berlaku."

July 15, 2011

Dah 32 tahun...

Hari ni genap 32 tahun mak ngan abah aku "hidup bersama"....32 tahun..lama tu...tapi mak aku cakap macam baru 3 tahun je kahwin ha3...Hari ni aku order kek dari Kak Isma...sedappp..kalau yang duduk area kuantan boleh la order kalau teringin :P....

Kek ni terpaksa diperam sampai malam baru kitorang boleh makan...Abah aku ke KL hari ni..nasib baik balik hari...kalau tak, malam ni tidur mimpi makan kek la adik aku yang sorang tu... :P ...

Hadiah??..Aku hadiahkan perfume untuk diorang ...Abah ngan mak aku asyik sebut pasal perfume je.. :) ...

Kek Coklat sedap...
Aku ingat nak interview diorang...mana la tau kot-kot boleh bagi resepi perkahwinan..boleh aku guna di masa akan datang....Nak gak tau, apa perasaan setelah "hidup bersama" 32 tahun ni...tapi esok je la...lepas je celebrate tadi, mak aku terus siap-siap nak pergi Solat Hajat kat sekolah..Abah aku pulak, terus heret beg boling dia..Ish..ish..ish... esok je la aku tanya... :)

To mak n abah...Selamat Ulang Tahun ke 32...Luv u so much...mmuuuuaahhh.....

8 comments:

  1. sweetnye diorg...dah 32 tahun....semoga berbahagia hingga akhir hayat....

    ReplyDelete
  2. Happy anniversary...moga bahagia donia akhirat...heeeeerm~~anak2nyer bile lagiiii????Tq ler tlong pmomote my kek......heeeeee

    ReplyDelete
  3. Sungguh panjang usia perkahwinan. Lagi-lagi disambut dengan anak-anak. Parents Yati tak sambut pun anniversary, kalau tanya mak Yati, dia sendiri pun tak ingat dan lupa yang ke berapa. :)

    ReplyDelete
  4. happy anniversary...dh 32thn bersama..harap2 kita yg muda2 ni akan kekal bahagia mcm mak ayah kita jugak :D

    ReplyDelete
  5. Yati,
    parent sy pn x celebrate...kitorg ni yg tlg celebrate utk diorg..bkn bt besar2an pn :)...org dlu2 mmg xpnh amik tau pn hal2 cm ni ;P..

    NoEn,
    InsyaALLAH...moga bahagia ke akhirnya :)...

    ReplyDelete
  6. wah..tahniah2...dan 32 tahun dah...
    yess..mmg lama.. tp bila sebut pasal anniversary parents nih yg syahdu sebab arwah mak sy sempat celebrate annivsry yang ke-41 dengan ayah..beberapa bulan lepas tuh mak meninggal... masa celebrate tu sempat ayah sarungkan cincin ke jari arwah mak... hukhukhuk...mmg touching giler saat tuh....

    ReplyDelete
  7. selatan79..

    insyaALLAH..kite doakn diorg akn b,jmpa 'di sana'...

    mst moment tu akn d kenang hngga ke akhir hayat...

    ReplyDelete

♥ Thank you for dropping by..will be 'visiting' you soon ♥

☺ Salam Ukhuwah ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...