..World of My Own..

"Sesuatu yang dikehendaki ALLAH pasti berlaku dan sesuatu yang tidak dikehendaki ALLAH pasti tidak akan berlaku."

August 13, 2011

Kad raya..

Pagi ni dah siap tulis 5 kad raya...4 dah boleh pos, 1 lagi kena KIV dulu sebab alamat tak ada... ;P


Dah lama tak hantar kad raya cara 'lama'...hehe...sejak-sejak berkecimpung dalam teknologi ni, 'kad raya' pakai SMS je...tak pun pakai email...tahun ni saje la nak menghidupkan nostalgia dulu-dulu...hehe...

Kad raya yang aku guna ni unik sikit sebab kat luar nampak macam kad raya biasa tapi kat dalam ada kisah-kisah nabi...1 kad ada 1 kisah nabi...ada 8 siri semuanya...kreatif betul orang yang cipta kad raya ni...

p/s: Jom kita pos kad raya ... :)

9 comments:

  1. uwwwaaaa! nak kad raya jugak! dh bertahun2 tak dapat kad raya....8 tahun dh kot..

    ReplyDelete
  2. izan pun masih pos kad raya..sentimental value sket kad ni hehe...

    mmg skrg ramai yg sms,email je hehe

    ReplyDelete
  3. Ooo...ade blog senyap2 yer..Ira.Ira follow blog saya http://omiyagejapan.blogspot.com/
    dgn http://asmadiyussuf.blogspot.com/
    hehehehe

    ReplyDelete
  4. nuwirani ismail,
    nanie nk kad raye??...bg address kt akak..nnt akak blh pos kad kt nanie...

    ~izan~
    sy pn dh lame x pos kad raya..thn ni terlebih rajin hehe..

    Omiyage Japan,
    mne de snyap2 la...;P
    k, i'll folo u..

    ReplyDelete
  5. Rajin juga suruh anak-anak hantar kad raya kat atok diaorg tapi kdg-kdg kad baru sampi 2-3 hari cucu pun sama sampai ..hehehe akak nak juga la zira kad raya ...heheheh

    ReplyDelete
  6. Suzie,
    ha3..ye la kn...kalau pos kad raya ni mmg lmbt cket la bru smpai..kdg2 tu, pengirim yg smpai dulu dr kad...

    akak email add akak kt sy:

    ziraziz@gmail.com

    nnt sy pos kad kt akak .. :)

    ReplyDelete
  7. Tahniah, anda pemenang...

    http://www.eyriqazz.com/2011/08/small-contest-teka-pemilik-blog.html

    ReplyDelete
  8. saya baru dapat kad raya Adik...toce2 :)

    ReplyDelete
  9. @N o R A s H i k i N

    laaa, baru dapat ke??..dh lps raye dh pn..:P..nsb baik mood raye still ade lg...

    ReplyDelete

♥ Thank you for dropping by..will be 'visiting' you soon ♥

☺ Salam Ukhuwah ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...