..World of My Own..

"Sesuatu yang dikehendaki ALLAH pasti berlaku dan sesuatu yang tidak dikehendaki ALLAH pasti tidak akan berlaku."

August 17, 2011

Duit Syiling Malaysia Siri Ketiga

Baru ni aku ada cerita pasal Aku Menang Contest kan...Ha, kali ni aku nak tunjuk hadiah yang aku dapat dari contest tu (sila jangan jeles hehe)..aku baru je terima semalam..


Lepas dapat duit syiling edisi terhad ni, aku terus google pasal syiling ni....Kalau korang yang belum tau pasal syiling ni boleh baca kat SINI...

9 comments:

  1. syiling betul la faiez....ni syiling peringatan..edisi terhad ni :P.. next yr kita guna syiling ni la...

    ReplyDelete
  2. Suzie,
    a,ah kak..mmg bes .. :P

    nuwairani ismail
    meriah kn..rezki..rezki ..:P

    ReplyDelete
  3. bila nak kuar duit singgit baru ye

    ReplyDelete

♥ Thank you for dropping by..will be 'visiting' you soon ♥

☺ Salam Ukhuwah ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...