..World of My Own..

"Sesuatu yang dikehendaki ALLAH pasti berlaku dan sesuatu yang tidak dikehendaki ALLAH pasti tidak akan berlaku."

December 10, 2012

Pisang kaki di Cameron Highland

Salam,

Pisang Kaki

Dah berpuluh tahun saya hidup, baru pertama kali saya tau rupa pisang kaki ni :D.  Tak pernah terbayang ada "pisang" bentuk macam ni. "Pisang" ni saya jumpa di Cameron Highland.  Menurut penjual, rasanya seperti ciku.

Kalau nak tau lanjut pasal pisang kaki ni, boleh klik kat SINI.

12 comments:

  1. assalam.akak pun cuma tgk dlm gambar je, tak pernah lihat depan mata lg..mmg tak sprti namanya lansung kan..mcmn boleh dpt nama pisang..huhu

    ReplyDelete
  2. mmg sedappp..

    mahal tau harganya..
    bunyi pisang..tapi bukan buah pisang.. hehehe

    ReplyDelete
  3. sedap! pernah mkn jugak..masa pergi Medan, indonesia yg terjumpa tu..hihi... Unik kan buah ni?! Nama nya

    ReplyDelete
  4. yes...memang sedap pisang kaki ni..banyak khasiat juga

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum zira...mama pun baru tahu sbb semalam kak pun ada bagi buah pisang kaki ni...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam mama..kita sama2 baru tau.. :D

      Delete
  6. Buah persimmon ni mak Kak Yati suka. Kat pasaraya besor ada jual. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ..sy ingt ni buah tomato giant.. ha3..

      Delete

♥ Thank you for dropping by..will be 'visiting' you soon ♥

☺ Salam Ukhuwah ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...