..World of My Own..

"Sesuatu yang dikehendaki ALLAH pasti berlaku dan sesuatu yang tidak dikehendaki ALLAH pasti tidak akan berlaku."

November 21, 2013

Crochet bag a.k.a beg kait jarum satu

Salam dan selamat bercuti kepada yang sedang bercuti :) ..Selamat bekerja kepada yang sedang bertugas..hehe
Hari ni nak tunjuk beg kait..tadaaa..

Cantik tak..Alangkah indahnya kalau beg ni saya yang kait.. hehehe..Crochet bag ni kepunyaan saya, tapi bukan saya yang kait. Bonda kesayangan yang kait..Saya cuma pandai kait tali air je hahaha. Dah bertahun belajar, tak juga pass nak mengait :P ..

11 comments:

  1. wow... cantik...
    kalau bonda pandai mengait.. anak bonda mesti lagi pandai kan..kan..kan... ;)
    apa lagi.. menuntut la ilmu bonda tu.. hihi... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ank bonda ni bertahun2 blaja mngait tp x jugak pass..

      Delete
  2. cantik . combinasi warnanya juga cantik . boleh jual ni zira ...

    ReplyDelete
  3. pandai bonda tuan blog ni kait..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ..bonda mmg pndai mngait..ank bonda je x..hehe

      Delete
    2. x pe.. boleh slow2 blajar.. heheh

      Delete
  4. memang cantik..pandai bonda tuan blog ni mengait ....

    ReplyDelete
  5. bestnya dapat beg macam ni kan...nampak klassik gitu

    ReplyDelete

♥ Thank you for dropping by..will be 'visiting' you soon ♥

☺ Salam Ukhuwah ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...