..World of My Own..

"Sesuatu yang dikehendaki ALLAH pasti berlaku dan sesuatu yang tidak dikehendaki ALLAH pasti tidak akan berlaku."

June 6, 2013

Shopping @Lazada

Salam,

Hari ni saya nak kongsi pengalaman shopping online di http://www.lazada.com.my/ . Alhamdulillah pengalaman pertama shopping di sini tak mengecewakan :D . Selalunya saya beli barang secara online ni kerana dua sebab :


  • Malas nak menjelajah shopping complex untuk cari kat mana barang yang diidamkan tu 'tersorok'.
  • Barang idaman kalbu tu memang tak ada kat kedai kat tempat saya ni (maybe ada kot tapi berbalik pada reason yang pertama tadi)..hehe


Saya order barang dari website ni pada hari Isnin dalam pukul 11:30 a.m. Barang tu sampai depan pintu rumah saya dalam pukul 3:00 p.m hari Selasa. Memang cekap dan pantas diorang buat kerja. Lepas ni bolehlah saya usha lagi barang kat sini.

# barang saya beli tu harganya tak sampai pun RM40. Saya tak berani la nak beli barang mahal-mahal secara online.




10 comments:

  1. saya pun buat limit nak order online ni... hihihi.. tapi kalau menjual takde plak saya letak ceiling kan kikiki

    ReplyDelete
  2. KA jrg2 shopping on line ni

    ReplyDelete
  3. Cekapnya, sehari dah sampai.
    Kak Yati kalau shopping online, benang atau barang jahit. Barang lain tak pernah beli lagi. :)

    ReplyDelete
  4. Online..cepat dan mudah tapi tu ler takut yg jenis tipu..huhuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu le..sy biasa usha2 dlu..google tgk review..yg pasti brg yg mahal2 mmg xberani lg nk order :P ..

      Delete
  5. Salam zira..wah nice info n...bolehla kak intan usha usha nant..:))

    ReplyDelete

♥ Thank you for dropping by..will be 'visiting' you soon ♥

☺ Salam Ukhuwah ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...