..World of My Own..

"Sesuatu yang dikehendaki ALLAH pasti berlaku dan sesuatu yang tidak dikehendaki ALLAH pasti tidak akan berlaku."

September 7, 2011

Contest Duit Raya CERIA AIDILFITRI 2011 dari shakiddo.com

Raya pertama 2011

Masa ni ayah cik aku (yang pakai baju biru) berlakon jadi budak kecik nak minta duit raya...masa ni aku tengah bagi duit raya...tiba-tiba ayah cik aku beratur sekali ngan kanak-kanak ribena...

...yang tengah ketawa nampak gigi arnab tu, aku la...hehe tak sempat nak cover sebab nak tergelak sangat dah...budak kecik yang yang tengah kehairanan tu anak buah aku..heran agaknya tengok 'sketsa' spontan di pagi raya..

Iklan penaja :
1) Contest ini dibawakan oleh shakiddo.com
2) Hadiah ditaja oleh shakiddo.com dan hazmanfadzil.com



p/s: Gambar ni cousin aku yang snap..

10 comments:

  1. hikhikhik...kasi jelah kat ayah cik...penat die beratur

    ReplyDelete
  2. haha.. cam tu pun ada ka? haha.. pakcik2..

    ReplyDelete
  3. @faiez

    xleh la faiez...ayah cik dh terlebih umur..hehe..iman boleh la...

    ReplyDelete
  4. ooo.. xpe2.. haha.. klakar r pakcik tu..

    ReplyDelete
  5. tq yea kerana join.. penyertaan anda di semak. good luck! nantikan result esok.

    ReplyDelete

♥ Thank you for dropping by..will be 'visiting' you soon ♥

☺ Salam Ukhuwah ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...