..World of My Own..

"Sesuatu yang dikehendaki ALLAH pasti berlaku dan sesuatu yang tidak dikehendaki ALLAH pasti tidak akan berlaku."

April 18, 2011

Cash prize £ 1,500,000 GBP

Aku kaya..aku kaya..aku kaya...!!!!!! (waaa..dalam mimpi boleh la hehe)

Sejak akhir - akhir ni aku selalu je dapat email scam macam ni....Dalam seminggu konfirm paling kurang ada 1 yang datang menyemakkan inbox email aku...Hish, apasal la korang minat sangat ngan email aku ni...

(Kalau tak nampak, klik je bagi besar)

Senang - senang je aku boleh 'dapat' £ 1,500,000....Tak yah kerja sampai ke tua la pas ni...

.....dah takde kerja agaknya diorang ni....

+ yang ni, sekarang jugak aku boleh pencen ha3....



....asyik nak tipu orang je....mana ada orang yang sangat - sangat bermurah hati cam ni...cittt..korang ingat senang ke nak tipu aku...

Buat anak - anak murid aku, ni cikgu nak pesan, "Tiada kesenangan TANPA usaha"...ingat tu... ;)

3 comments:

  1. Ye la cikgu, Yati pun selalu dapat. Banyak. Terus klik SPAM. Padan muka deme. :)

    ReplyDelete
  2. ye la..nyampah tul email cm ni..bt semak je...

    ReplyDelete
  3. Selamat hari minggu, cikgu! :)

    ReplyDelete

♥ Thank you for dropping by..will be 'visiting' you soon ♥

☺ Salam Ukhuwah ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...