..World of My Own..

"Sesuatu yang dikehendaki ALLAH pasti berlaku dan sesuatu yang tidak dikehendaki ALLAH pasti tidak akan berlaku."

January 3, 2011

Jom p sekolah....

Hari ni hari 1st sesi sekolah 2011...Macam tahun lepas, tahun ni aku ajar sesi petang jugak..So pagi-pagi macam ni bolehlah aku bergolek-golek kat rumah hehe..

Tahun baru, azam baru, kena ajar subjek baru hehe...Rasa macam excited je nak masuk kelas (harap-harap semangat ni kekal sepanjang zaman ;p)..Tahun ni aku pegang kelas lagi...Tapi naik '1 tingkat', year 3 pulak..tahun lepas, year 2..Tapi budak-budak ni ramai yang aku dah kenal..anak murid aku tahun lepas..adalah berapa kerat yang aku tak berapa kenal..

Tahun baru, azam baru..Apa azam baru aku ye..hehe jawapan klise, "nak buat/jadi lebih baik dari tahun lepas"(ceh,dah bertahun-tahun azam macam ni)...tapi betul la kan..mana ada orang nak jadi lebih teruk...Biarlah hari ni lebih baik dari semalam, esok lebih baik dari hari ni...

Kepada cikgu-cikgu dan pelajar-pelajar kat Malaysia ni, aku ucapkan "Selamat balik ke sekolah!!!!" hehe...

Jom p sekolah...

No comments:

Post a Comment

♥ Thank you for dropping by..will be 'visiting' you soon ♥

☺ Salam Ukhuwah ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...