..World of My Own..

"Sesuatu yang dikehendaki ALLAH pasti berlaku dan sesuatu yang tidak dikehendaki ALLAH pasti tidak akan berlaku."

January 23, 2011

Hasil Kerjatangan...

Ni la 3 jenis pasu yang aku buat sepanjang tahun lepas..ada 1 lagi jenis bakul leper, tapi pasu tu tak sempat 'berposing'..hehe mak aku dah jual kat orang..tahun ni 1 bakul pun aku tak buat lagi..nak buat macam mana, penyakit MALAS aku ni tak dapat di bendung...

Sebenarnya pasu aku tu biasa je..Tapi 'bunga-bungaan' tu yang buat pasu tu cantik (cantik pada mata aku la ;p)

Aku suka bunga-bunga kat pasu ni.  Pandai kak long gubah. Kalau aku la yang gubah, mesti dah jadi benda lain hehe..


Pasu kecik ni paling senang dan cepat aku siapkan.


Bakul ni aku buat guna acuan tong sampah.  Tu pun aku rembat tong sampah adik aku (Hehe bising dia sebab aku selalu curi tong sampah dia). 


Buat pengetahuan korang, gubahan bakul-bakul ni bukan aku yang buat.  Cousin aku (kak long) yang gubah.  Aku tak kreatif dalam bab gubah -menggubah ni.. Aku cuma pandai buat bakul je.  Itu pun tak berapa pandai betul hehe...

....Bilalah aku nak jadi rajin ni????.....



No comments:

Post a Comment

♥ Thank you for dropping by..will be 'visiting' you soon ♥

☺ Salam Ukhuwah ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...