..World of My Own..

"Sesuatu yang dikehendaki ALLAH pasti berlaku dan sesuatu yang tidak dikehendaki ALLAH pasti tidak akan berlaku."

September 23, 2015

DIY Mask Jerebu

Assalamualaikum..

Musim jerebu dah datang. Tiap - tiap tahun rasanya, selain dari musim hujan, musim jerebu pun macam dah jadi musim yang wajib singgah kat Malaysia. Tapi Alhamdulillah, rasanya tempat tinggal saya hanya terkena tempias jerebu. 

Bila musim jerebu, tokey MAsk pun tersenyum. ALHAMDULILLAH rezeki hihi. Kat FB pun rata - rata saya nampak orang dok post face mask yang dijahit sendiri. Saya pun terjebak sama hihi. Terus google cara jahit mask. Tak rumit sangat. Kejap je dah siap. Tadaaaaa..

Model tak berbayar sedang menggayakan mask hihihi

Saya jahit untuk suka-suka je. Tak bercadang pun nak pakai face mask ni kat luar. Actually saya pun tak tau sejauh mana keberkesanan face mask saya ni nak tapis partikel jerebu tu hihihi. Malas nak buat research sebab macam saya bagitau tadi, saya jahit face mask ni untuk suka-suka je.

 


::: Photo Book:::

::: Jom Shopping Barang Baby :::

No comments:

Post a Comment

♥ Thank you for dropping by..will be 'visiting' you soon ♥

☺ Salam Ukhuwah ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...