..World of My Own..

"Sesuatu yang dikehendaki ALLAH pasti berlaku dan sesuatu yang tidak dikehendaki ALLAH pasti tidak akan berlaku."

December 1, 2014

Set bantal kekabu baby | TQ Geng Jahit

Salam,

Hari tu saya ada cerita pasal saya jahit sarung kekabu kan. Hari ni saya nak tunjuk hasilnya setelah saya masukkan kekabu. Taraaaa.....


2 bantal baby, 1 bantal sederhana dan 2 bolster. Tilam tak siap lagi..hehe..Kekabu tu saya beli RM 18 untuk 3kg.
Terima kasih kat Geng Jahit ( group yang saya join kat fb) sebab banyak kongsi ilmu menjahit. Bila tengok kawan - kawan Geng Jahit post hasil jahit, hati pun teruja nak hasilkan 'sesuatu' even diri ni tak sehebat diorang. Terima kasih Geng Jahit.

# set bantal tu bukan untuk dijual..;p



::: Photo Book:::

:::All About Our Handmade:::

4 comments:

  1. wah;..hebat2...best tuh bantal kekabu.

    ReplyDelete
  2. best tido dgn bantal kekabu ni tau

    ReplyDelete
  3. Kalau buat bantal biasa dengar. Buat tilam tak pernah dengar lagi. Nanti dah buat, update la. Nak tengok.

    Anyway, salam singgah dari segmen mialiana.

    Done following

    http://fadzirazak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. best ler bantal kekabu ni..

    Jemput join segmen CN yer ;)

    http://www.cekgunorazimah.com/2014/11/segmen-bloglist-januari-2015-by-cn.html

    ReplyDelete

♥ Thank you for dropping by..will be 'visiting' you soon ♥

☺ Salam Ukhuwah ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...