..World of My Own..

"Sesuatu yang dikehendaki ALLAH pasti berlaku dan sesuatu yang tidak dikehendaki ALLAH pasti tidak akan berlaku."

March 27, 2013

Awat jadi lagu ni?

Musykil..musykil..awat jadi lagu ni?..Cheq tak dak usik pun..dah la tak reti edit benda gini..huaaaarrggghhh!!!




8 comments:

  1. awat pic cheq ad kt c 2?
    zira pn tak reti edit??

    ReplyDelete
  2. cer refresh balik.. x reti jugak bab2 ni

    ReplyDelete
  3. kot2 ada ubah layout kot …cer tgk..try adjust layout width tgk ..heheh

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum zira...yer la semalam mama pun kena mcm ni tapi dia elok sendiri je...;)

    ReplyDelete
  5. nak ajar pun tak pandai gak...hihihi

    ReplyDelete
  6. hehe...dia dh kembali seperti asal..x usik pape pn..

    ReplyDelete

♥ Thank you for dropping by..will be 'visiting' you soon ♥

☺ Salam Ukhuwah ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...