..World of My Own..

"Sesuatu yang dikehendaki ALLAH pasti berlaku dan sesuatu yang tidak dikehendaki ALLAH pasti tidak akan berlaku."

March 15, 2012

Pilihanraya Umum ke 13

Semalam 14 Mac, ada taklimat untuk petugas PilihanRaya Umum (PRU) ke 13 bagi Parlimen Pekan.  En. Johari bin Abdul Rahman (Pengarah SPR Kedah) yang bagi taklimat.  

Tapi jangan tanya aku, bila PRU nak diadakan sebab aku pun tak tau.  


Ni first time aku bakal jadi petugas masa pilihanraya..Biasalah kan, selalunya memang ramai cikgu - cikgu yang jadi petugas sebab kebanyakan saluran mengundi di buka di sekolah.  Aku jadi petugas untuk PRU 13 ni pun sebab nak kutip pengalaman.  Kawan aku cakap, PENAT..sebab kena bertugas dari subuh sampai senja atau malam even orang ramai start keluar mengundi pukul 8:00 a.m.  Tak apalah, bila lagi kan nak merasa jadi orang agak penting masa PilihanRaya..HEHEHE...

4 comments:

♥ Thank you for dropping by..will be 'visiting' you soon ♥

☺ Salam Ukhuwah ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...