..World of My Own..

"Sesuatu yang dikehendaki ALLAH pasti berlaku dan sesuatu yang tidak dikehendaki ALLAH pasti tidak akan berlaku."

March 20, 2012

Guru Penyayang

Hari ni ada pelancaran Program Guru Penyayang kat sekolah.  Sekolah lain rasanya dah buat sebelum cuti.  Kitorang je yang agak terlambat sebab sebelum cuti budak - budak sibuk nak exam.

Pagi - pagi cikgu - cikgu dah beratur tunggu kat pintu pagar sekolah, nak sambut murid sampai budak - budak pun pelik.  Ya lah, cikgu - cikgu siap beratur nak sambut diorang.  Dulu -dulu ada gak cikgu tunggu kat pagar, tapi cikgu bertugas mingguan je.  1 atau 2 orang je untuk 'Salam Kasih'.  Kali ni, semua cikgu turun padang, maunya tak pelik ha3...

Masa ni warga sekolah tengah test suara nyanyi lagu SENYUM..



Hari ni juga kitorang buat perjumpaan mentor mentee..Aku ada 13 orang mentee..
Macam biasala , sesi bergambar mesti tak boleh tinggal..hehe..


Mentee bergambar bersama Mentor.. :P

7 comments:

  1. teringat pula masa sekolah dulu2... mcm rancangan mentor pulak...hehehe mentor mentee...

    ReplyDelete
  2. Bagusnya ada program macam ni. Kat sekolah Amirul tu, takde pula.

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum zira...bagusnya kalau dpt seorang guru yg penyayang ni kan...:)

    ReplyDelete
  4. emmm kat sekolah Izzah pun takde... mungkin belum lagi kut

    ReplyDelete
  5. wahh.. ada sistem mentor mente kat skolah rendah? bagus2..

    ReplyDelete
  6. kunjungan gan.,.
    bagi" motivasi.,.
    Orang miskin bukanlah seseorang yang tidak mempunyai uang,
    tapi ia yang tidak memiliki sebuah mimpi.,
    di tunggu kunjungan balik.na gan.,.,

    ReplyDelete
  7. wah..kat sekolah rendah dh ade prog mentor mentee ni..hebat la sekolah sekarang...yg sy paling igt mentor mentee bi zaman belajar kat u je ade..yg kat sekolah dh lupa..xthu ade ke tak

    ReplyDelete

♥ Thank you for dropping by..will be 'visiting' you soon ♥

☺ Salam Ukhuwah ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...