..World of My Own..

"Sesuatu yang dikehendaki ALLAH pasti berlaku dan sesuatu yang tidak dikehendaki ALLAH pasti tidak akan berlaku."

October 21, 2009

Cross Stitch..Mulanya di Sini

Aku 'berkenalan' dengan cross stitch ni dah lama. Masa aku kat sekolah menengah lagi. Makcik aku la orang yang mula-mula memperkenalkan aku ngan cross stitch ni. Tapi masa tu aku jadi pemerhati je. Seingat aku la, cross stitch pertama yang aku buat adalah masa aku final year kat UTM.
My precious
Ni la cross stitch yang mula-mula aku siapkan. 5 tahun baru aku dapat siapkan 2 kalimah tu. Nak siapkan 1 kalimah tu bukannya lama pun, lebih kurang 5 hari je. Sebab tu la salah 1 kalimah tu dah agak kusam. Mana taknya, 5 tahun dulu dah tergantung kat dinding rumah aku. Yang 1 lagi tu baru tahun 2009 ni menghuni dinding tu. Agak-agak ada orang perasan tak? Hehe...

2 comments:

♥ Thank you for dropping by..will be 'visiting' you soon ♥

☺ Salam Ukhuwah ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...