..World of My Own..

"Sesuatu yang dikehendaki ALLAH pasti berlaku dan sesuatu yang tidak dikehendaki ALLAH pasti tidak akan berlaku."

November 5, 2016

Softcopy buku " Pandainya Adik" untuk anak - anak belajar menulis

Assalamualaikum..

Ingat lagi tak sebelum ni saya ada bagitau yang saya belajar melukis menggunakan Power Point. Hari tu saya ada tunjuk gambar paus yang saya lukis hihi. Hari ni saya nak kongsi sesuatu yang lebih menarik iaitu buku Pandainya Adik. Buku ni adalah Projek Amal hasil tangan Mama Chekgu bersama pelajar-pelajar yang belajar ngan MamaChekgu (cikgu clipart kami).

Buku ni sesuai untuk anak-anak belajar menulis alphabet. Ada gambar-gambar cantik hasil tangan kami. Mesti anak-anak suka. Saya pun ada lukis satu hihi..tapi tak cantik sangat sebab masih dalam proses belajar kan.

Nak beli?? ehhh kami tak jual..Free je.. boleh dowload kat link bawah ni..FOC je..sebar-sebarkan ye..jangan jual pulak hihi..tak baik tau..

Fail jpeg
https://drive.google.com/drive/folders/0ByHeYdqUoirCYm1hZmZLV2xMR00

atau kat sini

Fail pdf
https://drive.google.com/file/d/0ByHeYdqUoirCRW14eTVWTUd3WUk/view






::: Photo Book:::

No comments:

Post a Comment

♥ Thank you for dropping by..will be 'visiting' you soon ♥

☺ Salam Ukhuwah ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...