..World of My Own..

"Sesuatu yang dikehendaki ALLAH pasti berlaku dan sesuatu yang tidak dikehendaki ALLAH pasti tidak akan berlaku."

March 18, 2011

Esok sekolah....hhmmmm

Gambar ni pinjam kat En.Google

Esok, aku kena g sekolah walaupun cuti sekolah....TIIIDAAAAKKKKKK....

Aku memang cukup malas nak pergi sekolah masa cuti sekolah..tapi nak buat macam mana...nak tak nak kena la pergi jugak...Aku kan, "Saya yang menurut perintah"...

Esok kitorang ada mesyuarat PIBG....ish..ish...ish..nape la buat mesyuarat masa cuti...kesian kat aku ;p ...

Eh, tulat dah mula sekolah???....Hehe kerja sekolah pun tak siap - siap lagi ni ;p ....

4 comments:

  1. aik.. cikgu pon ada kerja sekolah yer... emm pelik jugak buat mesyuarat PIBG esok, ada ker ibu bapa yg nak dtg yer

    ReplyDelete
  2. eh, mcm mne plak komen mila blh hilang ni??..

    2 la , esk rs cm x rmai je parents dtg..tp nk bt cm mne..dh xde ms lain yg lg sesuai...

    cikgu2 pn ade keje sek tau...marking paper cthnye..ha3..xsiap2 lg ni... ;p

    ReplyDelete
  3. rajin2, meh laa singgah blog hamba (Aku Sebutir Pasir) kalau nak baca pengalaman hamba travelling ke 45 buah negara.. :)

    ReplyDelete
  4. Selamat kembali ke sekolah cikgu! semangat-semangat! :)

    ReplyDelete

♥ Thank you for dropping by..will be 'visiting' you soon ♥

☺ Salam Ukhuwah ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...