..World of My Own..

"Sesuatu yang dikehendaki ALLAH pasti berlaku dan sesuatu yang tidak dikehendaki ALLAH pasti tidak akan berlaku."

February 15, 2011

TOTE BOUTIQUE'S GIVEAWAY

First time aku join giveaway...Saja nak test luck aku hehehe..Memang bermurah hati betul owner Tote BotiQue ni...



Period : 10/2/2011 - 28/2/2011
- 4 pemenang bertuah akan memenangi
:. 1 passport sleeve, 1 coin Purse & RM30 Tote boutique voucher
(setiap pemenang)


Aku memang suka 'jalan-jalan' kat blog ni..Items kat sini semua cute..tapi aku tak pernah shopping kat sini lagi..Teringin jugak nak beli purse cute yang bersepah kat sini..Maybe next time kot...bulan ni aku dah pokai sebab aku beli mesin jahit..huhuhu...next time ye Cik As ;) ...

Barang sesiapa nak join giveaway ni, klik je kat SINI...

No comments:

Post a Comment

♥ Thank you for dropping by..will be 'visiting' you soon ♥

☺ Salam Ukhuwah ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...